duminică, 6 iunie 2010

Dau o Morala pentru ce vrei tu!

Acum cateva zile am dat peste cea mai micinoasa si mai libidinoasa postare din lume. Pentru ca nu un razboi deschis caut, nu dau numele artistului. Cert este ca ea m-a facut sa imi pun - pentru a cata oara? - intrebari referitoare la morala.
Recunosc, as vrea sa nu mai trag din orice fapt o morala. Viata se desfasoara atat de imoral si de bezmetic, incat nu o morala imi trebuie, ci o secure cu care sa imi tai drum prin jungla asta exotica... spiritul meu.
Chiar memoria e, uneori, atat de imorala... Imi amintesc un SMS atat de special... Peste cateva ore am sa te vad si iar n-am sa fiu apta sa transpun discursul mental si imaginar in cuvinte umane, am sa ridic tonul pana aproape de urlet vulgar, emotia tulbure o sa imi impleticeasca limba si apoi cereierul... numai de as putea sa ma controlez. N-am sa-ti pot verbaliza tot ce am absorbit pana acum, cum mi-as dori ca la fiecare tasta/litera sa iasa literatura, sa scriu confuzia numind-o de trei ori realitate, sa ma transpun in obiectele dragi tie si sa-mi oxigenez tesuturile cu infuzia iubirii tale; scriind siruri lungi, cateodata ma intreb daca mai sunt eu.
CE legatura au toate astea cu morala? Sau cu lipsa de morala a unor "baieti sensibili"?... Greu de gasit vreo legatura.

4 comentarii:

  1. mnuup.. nici eu nu am gasit vreo legatura.. referitor la postarea mincinoasa, m-ai facut sa zambesc:) deoarece mi-am adus aminte de urmatorul citat: "adevarul:minciuna pre minciuna calcand" nu mai tin minte de cine era, nu conteaza

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii, e u puzzle destul de nefericit. Poate, intr-o zi,o sa il intelegi. E la mijloc si iubire, si ura, si esec, si impostura, si prietenie si neprietenie.
    E cineva, pe aici, pe aproape, care stiu sigur ca vede si intelege, chiar daca fotografia pe care o propune e atat de departe de "originalul", care...
    Oricum, revenind la morala - tu intelegi ce sa faci cu ea?

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-e dor de tine...scrieeee:)

    RăspundețiȘtergere
  4. se pare ca ai ridicat mingea la fileu si ai fugit... unde ai disaprut?

    RăspundețiȘtergere